Regulamin serwisu

Gwarancja na nasze usługi

Regulamin serwisu JapanAuto

  • 1 Wszystkie usługi wykonujemy na polecenie klienta.

  • 2 Przy przyjmowaniu samochodu do serwisu wypisywane jest zgłoszenie serwisowe, zawierające pisemną akceptację obu stron.

  • 3 Klient podpisując zlecenie serwisowe akceptuje warunki naprawy.

  • 4 Klient jest zobowiązany do pozostawienia numeru telefonu, służącego do kontakt w sprawach związanych ze zleceniem.

  • 5 Klient ma prawo do odbioru wymienionych części.

  • 6 Serwis ponosi odpowiedzialność za urządzenia prawidłowo zainstalowane w pojeździe.

  • 7 Serwis nie ponosi odpowiedzialności za urządzenia przenośne oraz przedmioty nie będące standardowym wyposażeniem pojazdu.

  • 8 Każdy dzień postojowy pojazdu, będący wynikiem poczynania klienta, będzie rozliczany zgodnie z cennikiem za parkowanie.

  • 9 Należność za wykonane usługi płatna jest gotówką, kartą lub przelewem przy wydaniu pojazdu.

  • 10 Na każdą z wykonanych usług klient otrzymuje gwarancję.

  • 11 Każda z zakupionych części objęta jest gwarancją producenta, chyba że postanowiono inaczej.

  • 12 Kosztowne naprawy mogą wiązać się z koniecznością pobrania zaliczki materiałowej.

  • 13 Każdorazowa wpłata zaliczki będzie rozliczana przy wydaniu pojazdu i uiszczeniu pozostałej należności.

  • 14 Gwarancja przysługuje w przypadku stosowania części/pojazdu zgodnie z jego przeznaczeniem.

  • 15 W sprawach nie wyjaśnionych spory będą rozstrzygane na drodze powództwa cywilnego w Sądzie Rejonowym, właściwym dla usługodawcy.

scroll up